|
Tweet |
Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed’in hayatını ve örnek ahlakını öğrencilere tanıtmak, gençlerin milli ve manevi değerlerle yetişmesine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen sınavda başarılı olan öğrenciler ödüllendirildi.
Programda dereceye giren öğrencilere ödülleri, İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin tarafından takdim edildi. Ödül törenine AGD İnegöl Şube Başkanı Eyüp Aydınlı da katıldı.
Öğrencileri tebrik eden Aydınlı, Siyer-i Nebi Sınavı’nın yalnızca bir bilgi yarışması olmadığını belirterek, öğrencilerin Peygamber Efendimiz’in hayatını, ahlakını, merhametini, adaletini ve örnek kişiliğini daha yakından tanımalarına vesile olduğunu ifade etti.
Programda öğrencilerin gösterdiği gayret ve başarının aileleri, öğretmenleri ve eğitim camiası adına gurur verici olduğu vurgulandı. Dereceye giren öğrenciler, aileleri ve öğretmenleri tebrik edildi.
AGD İnegöl Temsilciliği, gençlerin milli ve manevi değerlerine bağlı, ahlaklı, bilinçli ve çalışkan bireyler olarak yetişmesine yönelik eğitim, kültür ve değerler alanındaki çalışmaların devam edeceğini bildirdi.
Programın gerçekleşmesine katkı sunan İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin’e, AGD İnegöl Şube Başkanı Eyüp Aydınlı’ya, öğrencilere, ailelerine, öğretmenlere ve emeği geçenlere teşekkür edildi.
