|
Tweet |
Edinilen bilgilere göre, cami bahçesindeki çay ocağı önünde bulunan kamelyanın yağmur oluğuna giren kedinin içeride mahsur kaldığını fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen İnegöl İtfaiyesi ekipleri, titiz bir çalışma sonucunda kediyi bulunduğu yerden sağ salim çıkardı. Yapılan kontrolde sağlık durumunun iyi olduğu belirlenen kedi, daha sonra doğal yaşam alanına bırakıldı.
