|
Tweet |
Edinilen bilgilere göre, Gülay Ü. yönetimindeki otomobil, Dipsizgöl Mahallesi’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle kontrolden çıkarak kaza yaptı. Kazada sürücü ile araçta bulunan 3 kişi yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Jandarma ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
